#Zostań w domu

FAQ- NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA.


Kontakt z nami:
Dealer BMW Frank-Cars
42-200 Częstochowa
ul. Jagiellońska 153
Tel.: +48 34 399 16 81
https://www.bmw-frankcars.pl/nasz-zespol

1. Gdzie znajdę listę wszystkich samochodów gotowych do odbioru?

Pod adresem: www.bmw-frankcars.otomoto.pl są dostępne wszystkie modele gotowe do odbioru.



2. Czy mogę skonfigurować swój samochód do produkcji?

Tak, można tego dokonać po kontakcie z naszym Doradcą lub pod adresem: www.bmw.pl/pl/konfigurator.html



3. Jak łączę się z Doradcą w celu przeprowadzenia video rozmowy?

 Połączenie z doradcą odbywa się za pomocą darmowych ogólnodostępnych komunikatorów. Wybór komunikatora należy do Ciebie.



4. Czy będę widzieć dokładnie ten samochód który chcę kupić?

Tak. Jedynie przy samochodzie do konfiguracji pokażemy przykładowy model.



5. Czy będzie mnie widać podczas telekonferencji, rozmów z doradcą przy konfiguracji?

Nie ma takiej konieczności, ale decyzja należy do klienta.



6. Czy samochód mam odebrać osobiście czy zostanie dostarczony?

Decyzja co do formy odbioru samochodu zostaje po stronie klienta. Istnieje możliwość odbioru osobistego, lub dostarczenie samochodu pod wskazany adres.



7. Czy dostarczenie samochodu przyjedzie lawetą czy na kołach?

Udostępniamy klientom wybór formy dostawy samochodu.



8. Czy online mogę wybrać formę finansowania?

Tak. Wszystkie niezbędne formalności związane z finansowaniem samochodu jesteśmy w stanie załatwić zdalnie.



9. Czy w obecnej sytuacji są dostępne promocyjne formy finansowania?

Tak. Obecnie istnieje możliwość zakupu samochodu w formie nieliniowego finansowania

(wielkość rat dopasowana do potrzeb klienta).



10. Czy w obecnej sytuacji można robić jazdy testowe?

Tak, ale ze zalecamy testowanie samochodu bez obecności Doradcy Handlowego.



11. Doradca może pozostać z Państwem w kontakcie telefonicznym aby w przypadku jakichkolwiek pytań/wątpliwości móc możliwie najszybciej Państwu pomóc.

Czy samochody są dezynfekowane?

Tak, po każdej jeździe testowej samochód jest dezynfekowany.



12. Jak dostarczane są dokumenty?


Dokumenty dostarczone zostaną w formie mailowej.



13. Czy można obecnie zarejestrować samochód?

Tak, samochody zakupione w naszym salonie rejestrowane są przez nas na bieżąco.



14. Po czyjej stronie jest załatwienie formalności dotyczących rejestracji samochodu?

Wszystkie formalności dotyczące rejestracji załatwiane są przez naszą Firmę.



15. Do kiedy mogę wprowadzać zmiany w zamówieniu?

Zmiany w zamówieniu uzależnione są od daty produkcji samochodu.



16. Kiedy dostanę zamówiony samochód?


W przypadku samochodu gotowego do odbioru nie ma żadnych przeszkód aby samochód odebrać tuż po załatwieniu formalności.



17. Czy potrzebuję komputera/kamerki/mikrofonu/smarftona?


W przypadku chęci przeprowadzenia video prezentacji niezbędne będzie urządzenie za pomocą którego taka prezentacja może się odbyć.



18. Czy muszę podpisać umowę, którą dostanę?

Wszystkie niezbędne dokumenty do podpisania zostaną Państwu przesłane za pomocą poczty email.

Jeżeli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt.

Zgoda na komunikację marketingową

Chcę otrzymywać komunikację marketingową od Frank Cars sp. z o.o. sp. k. za pośrednictwem

Wnioski o wprowadzenie zmian w zakresie oświadczenia o wyrażeniu zgody oraz prawo do wycofania zgody

Aktualności.