
Dealer BMW Frank-Cars Częstochowa.
Jeżeli cechuje Cię wytrwałe dążenie do celu, troskę o Klienta łączysz z motywacją do osiągania jak najlepszych wyników, mamy dla Ciebie idealną pracę.
Jesteśmy Autoryzowanym Dealerem BMW, który obecnie do swojego Zespołu poszukuje osoby na stanowisko:
ADMINISTRATOR SPRZEDAŻY.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Kontrola nad obiegiem dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdów, kart pojazdów, świadectw homologacji, dowodów rejestracyjnych.
- Rzetelne prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
- Realizacja procesów zgodnie ze standardami marki BMW.
- Księgowe przyjmowanie samochodów na magazyn.
- Regularna kontrola nad poprawnością wprowadzanych danych oraz aktualizacja danych.
- Bieżąca współpraca z działem handlowym.
- Rzetelne wprowadzanie danych do programu informatycznego.

Oczekujemy od Ciebie:
- Skutecznej organizacji pracy, planowania zadań oraz ustalania priorytetów.
- Znajomość pakietu MS Office (głównie Excel)
- Doświadczenie w pracy administracyjnej.
- Doświadczenia w branży motoryzacyjnej – jako mile widziane.
- Wysoka kultura osobista.
- Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.

Po objęciu stanowiska otrzymasz:
- Umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość spełnienia swoich ambicji oraz rozwoju w marce, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie.
CHCESZ WSPÓLNIE Z NAMI DOSTARCZAĆ RADOŚĆ KLIENTOM BMW I WYWOŁYWAĆ UŚMIECH NA ICH TWARZACH?
